Az EMIH-közeli Brit Media beszáll a fővárosi Pesti Hírlapba

Írta: Szombat - Rovat: Hírek - lapszemle

Kisebbségi tulajdonos lesz a Pesti Hírlapot működtető médiavállalatban az EMIH-hez köthető Brit Media.

Erről számolt be a media1.hu hírportál, valamint a hvg.hu. Noha Milkovics Pál, a Pesti hírlap tulajdonosa „sem megerősíteni, sem cáfolni nem kívánta” ezeket az értesüléseket, hozzátette, hogy már a napokban hivatalosan is bejelentik, ki vásárolja be magát a hírlapba.

A fővárosi Pesti Hírlap nehézkes indulásáról a hvg.hu írt több ízben.

A Brit Media megjelenése a Pesti Hírlap kiadójában azért is érdekes, mivel a Brit Media Kft. a tulajdonosa a 168 Óra című hetilapot kiadó Telegráf Kft.-nek, a Klubrádióba is beszállt, de az üzletrész végül egy izraeli magánszemélyhez került.

25 százaléknyi részesedést akartak volna szerezni lesz a rádióban – a media1 szerint -, de végül ez megállt 14 százaléknál. Az üzletrész utóbb egy izraeli vevőhöz került, akit egyébként a cégbíróság furcsa módon a mai napig nem jegyzett be a Klubrádió Zrt. kisebbségi tulajdonosaként, holott a neve: Bar Yosef Itamar ott szerepel a rádiót működtető zrt. alapító okiratában a két részvényes között (az Arató András többségi tulajdonos érdekeltségébe tartozó Monográf mellett), miközben a Brit Mediát már a bíróság is a törölte.

A Brit Media még évekkel korábban az Origót is szerette volna felvásárolni, de az ügylet meghiúsult.

támogatás

Címkék:Brit media kft, Pesti Hírlap

[popup][/popup]